Molta gent es pregunta, podries dir-me algunes cançóns de rap que podria escoltar? On podria trobar la informació sobre concerts de Rap de Barcelona? On podria trobar informació sobre les grups de rap? Quina roba vesteixen els raperos?

Les respostes de les preguntes anteriors són:

Algunes cançóns que jo et recomano que escoltis i que son molt bestials són:

Palabras - Nach
Yeah! - Duo Kie
Niño problematico - Nach


La informació sobre concerts de rap les pots trobar a les següents pàgines web:


La informació sobre grups de rap la trobaràs a:


La roba rapera la pots trobar aquí:

http://www.fillow.com/ropa-hip-hop ( en aquesta pàgina web, bàsicament ho trobaràs tot sobre la roba rapera, i les marques de roba rapera es al final de tot de la pàgina i pots clicar a sobre de la marca la qual vulguis comprar o tansols mirar).


Llavors vaig inscriure'm en un foro i vaig preguntar:

Necesito saber el lugar i el dia del proximo concierto de Duo Kie. Contestad porfaa. Graciaas.

http://www.hhdirecto.net/foro/alguien-sabe-lugar-i-dia-del-proximo-concierto-de-duo-kie-t62991.html

I em van contestar tres persones, una de les respostes que més m'ha ainformat és la següent:

CONCIERTO HIPHOP EN VALLADOLID.


DUO KIE + LARAH FEMINA con Sator & Djota Pe.

19 de febrero viernes. 20 horas.

sala Porta Caeli (parquesol)

10€ ant / 12€ taq-

venta anticipada en Tipo, Luna y K.O Tecniko.
DUO KIE PRESENTAN TREMENDAVENDETTA: THE MIXTAPE.
saludos!

http://www.hhdirecto.net/foro/duo-kie-larah-femina-valladolid-19-02-09-t62992.html

dimecres, 10 de març del 2010 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "Preguntes amb resposta"

Write a comment