Tal i com us vaig informar en una entrada antiga us vaig dir que hem demanarien un video sobre el meu hobbie, el rap, vaig tardar 2 horetes a fer-lo, i per tant, l'he penjat de seguida. Aquest video ens informa sobre els grups de rap mes escoltats des que va començar el 2009 fins avui en dia, i per tant, són els preferits dels raperos, coma cancó de fons hi he posat la de Tik-Tok de ke$ha que és la cancço que més m'agrada i a part també s'hi adiu i va relacionat una mica amb el tema del video, les imatges, els colors, etc. Els grups de rap més escoltats i per tant els que he inclòs al video són els següents:

• Proyecto Klave
• Arma Blanca
• Dlux
• Duo Kie
• Eminem
• Nach
• Proof
• Violadores del verso
• Tote King

• ZPU

Aquest video penjat al youtube ha rebut 69 visites i 72 visualitzacións. També ha rebut una puntuació d'un usuari. Aquest fet hem va pensar que aquest videos està millor del què hem pensava, ja que el vaig fer bastant rapidillo i no sabia si estaba del tot bé.
El video, no sé perquè, aqui no es pot visualitzar però a la clumna de l'esquerra on hi ha tots els gadjets hi ha el meu video i per si de cas no el poguéssiu visualitzar aqui teniu la pàgina web: http://www.youtube.com/watch?v=ASg54FkGSEk

Gràcies.

dimecres, 10 de març del 2010 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "El podcast pujat a youtube"

Write a comment