Crec que es necessari incloure en aquest blog els millors blogs de les altres classes. Per mi els millors blocs i els que mes m'han agradat són:

El bloc del Joel Montalà perquè aquest bloc m'ha fet sentir curiositat per saber que són les vies ferrades, ja que, no ho sabia, fins ara. També m'ha agradat el seu bloc perquè el video que ha fet m'ha agradat bastant i trobo que està molt currat. També m'agrada perquè informa sobre el mètodes de protecció de les vies ferrades (casc,etc.).

L'altre bloc que m'ha agradat molt es el de l'Alicia Panés perquè també parla de la música i tot aquets món a mi m'agrada molt, a part, informa sobre els millors grups de rock i els mes escoltats i trobo que hi ha molta informació. També m'agrada perquè ha posat la frase estrella: "la música és més que escoltar-la, és sentir-la" i estic d'acord amb ella.

L'altre bloc que m'ha agradat molt es el de l'Eduard Sarrà perquè la plantilla que ha utilitzat m'ha agradat molt i també perquè el ciclisme es un esport molt saludable però també un mica perillós.

dimecres, 10 de març del 2010 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "Comentaris del altres blogs"

Write a comment